Kookboek review ‘Het complete NewFysic Kookboek’

Het complete NewFysic Kookboek'

Afvallen en toch lekker eten is de ondertitel van het complete NewFysic kookboek. Een zeldzame combinatie. De afslankmethode van NewFysic heeft al meer dan honderdduizend mensen aan een gezonde leefstijl geholpen. In dit kookboek staan niet alleen salades, maar ook smaakvolle borrelhapjes en droomdesserts. Met de NewFysic methode val je blijvend en natuurlijk af, terwijl je wel geniet van lekker eten.

Eerste indruk

Het boek ziet er fris en eenvoudig uit. De gerechten zijn simpel maar smaakvol gefotografeerd zodat het accent op het gerecht ligt. Het boek is logisch ingedeeld en bevat tips, informatie over NewFysic en ervaringsverhalen. Verder wordt de inhoud van het keukenkastje besproken en krijg je tips over wat te doen wanneer je uit eten gaat en hoe je een feestje overleeft! En dan heb je natuurlijk nog de hoofdstukken met de lekkere gezonde recepten.

Onze favorieten

Het boek staat bomvol lekkere recepten, zoals de Griekse yoghurt met warme kersen en amandelschaafsel, die je boven de review kan vinden, maar ook een lekkere courgette pasta met kabeljauwhaasjes. Er zijn veel vega, maar ook veel vegan recepten. Verder zijn wij als een blok gevallen voor de siroopjes die erin staan. De Gember-limoen-munt siroop is een echte aanrader. Heerlijk fris op een warme dag!

Het complete NewFysic Kookboek'
Het complete NewFysic Kookboek'
Het complete NewFysic Kookboek'

Conclusie

Met het NewFysic Kookboek kan je nu ook thuis lekker aan de slag met de afslankmethode van NewFysic. Hun unieke kracht is dat je blijft genieten van lekker eten en toch blijvend én natuurlijk afvalt. Het enige minpuntjes aan dit boek is dat de recepten niet de voedingswaarden en de calorieën vermelden. Voor veel mensen die willen afvallen toch wel belangrijk om te weten.

Ben je benieuwd naar dit boek? Hier kun je het kopen.

NewFysic is een gezonde, verantwoorden én effectieve afvalmethode die past bij iedere levenstijl. Samen met een team van deskundigen ga je aan de slag om je streefgewicht te bereiken en te behouden. Voor meer informatie kijk je op hun website newfysic.nl

Meer kookboek reviews? Die vind je hier.

Volg ons op , voor meer behind the scenes en leuke momentopnames.

Tags: FoodtalkReviews